Wil je een nieuwe uitdaging als salarisadministrateur in de uitzenden evenementenbranche?

Solliciteer dan bij Berdano Salarisverwerking B.V. te Lochem.
Neem dan contact op via het sollicitatieformulier.

Functieomschrijving

Als Salarisadministrateur ben je bij Berdano Salarisverwerking B.V. onderdeel van een klein en veelzijdig team dat zorgt voor de brede dienstverlening aan onze klanten. Je hebt een gevarieerde klantenkring die voornamelijk bestaat uit opdrachtgevers in de uitzendbranche en-evenementenbranche en het MKB

Soort dienstverband: Voltijd, Deeltijd  

 

Wat ga je doen?

  • Correct en tijdig verzorgen van de salarisadministratie van een eigen cliëntenportefeuille en voorbereiden van afdrachten loonheffing en sociale verzekeringspremies;
  • Vragen van onze klanten beantwoorden en adviseren op het gebied van salarisadministratie, arbeidsrecht en sociale wetgeving;
  • Contact onderhouden met klanten over aanpak, verwerking en voortgang van de werkzaamheden;
  • Contact onderhouden met externe instanties, zoals belastingdienst, verzekeraars en pensioenfondsen.

“Leuk dat je interesse hebt in de vacature van salarisadministrateur. Het is een onwijs mooi beroep. De pluspunten van AVB Accountants vind ik: de diversiteit aan werkzaamheden, de werksfeer, het klantenpakket en de vrijheid.”

~ Hannie

Wie ben jij?

  • Goed met sociale en communicatieve vaardigheden en ambitie om te groeien;
  • Flexibel ingesteld qua werktijden en overwerk;
  • Ondernemend in nieuwe technieken en software? Kom maar op!
  • Ondernemend en de wil om mee te bouwen aan het succes van ons kantoor;
  • Positief ingesteld en enthousiast;
  • Accurate en snelle werker;
  • Oplossingsgericht en werkt graag in een dynamische omgeving

Wat neem je mee?

  • Een afgeronde MBO/HBO opleiding (VPS is een pré);
  • Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL);
  • Minimaal 3-5 jaar aantoonbare ervaring als salarisadministrateur;
  • Ervaring met en goede kennis van de CAO Uitzendbranche is een pré;
  • Ervaring met Loket.nl is een pré;
  • Ervaring met Word en Excel;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Een klantgerichte instelling, collegiaal, accuraat, integer en zelfstandig werken.
  • Goede kennis van relevante wet- en regelgeving op zowel fiscaal, sociaal en arbeidsrechtelijk gebied en de bereidheid je daarin continu bij te scholen.

Wat bieden wij jou?

Een marktconform salaris;

Een gevarieerde klantenkring;

Een prettige en informele werksfeer;

Een klein en veelzijdig team;

De mogelijkheid je verder te ontwikkelen.

    Solliciteer op deze functie bij AVB Accountants!

    Heb je belangstelling en wil je meer aanvullende informatie? Bel dan nummer 0573 – 44 11 58. en vraag naar Maaike te Bille.